fredag 30. desember 2011

Fridager og strikking

Ingen strikkepause på meg nei........
Men har fått ryddet litt i garnlager, solgt noen wollmeiser og lagt inn garn og prosjekter i Ravelry.
Her er siste marius-pulsvant, sammen med den nye koppen jeg fikk i julegave. Denne gang i tynt og deilig alpakkagarn.
Ser at flere og flere inspireres til marius-pulsvante strikking, merkelig nok ligner de mine varianter veldig !!! Noen skal til og lage oppskrift og selge.....
( mønster lar seg jo varierer på maaaange måter :)

3 kommentarer:

  1. fiine! Digget d kruset! Litt feil å "stjele" andre sine ting syns nå jeg...

    Jeg har give-away i bloggen min om du vil delta:) godt nyttår litt på forskudd!

    SvarSlett
  2. Takk takk. Ja, min søster traff godt med julegaven. God å drikke av er den og.
    Var litt irritert av herming da jeg skrev innlegget, men nå er det greit. Strikkeverden er ikke stor og jeg har nok kopiert eller hermet en del jeg og. Innrømmer det gjerne :)))

    SvarSlett
  3. Flotte pulsvanter og supert krus!

    SvarSlett